Gårdagens besök...

Igårkväll var det bara Nicke som åkte in för att hälsa på Gunn. Det är mycket folk omkring henne nu och hon blir fort trött, träningen gör ju sitt till oxå. Därför försöker vi vara så få som möjligt där hos henne så hon verkligen får vila. Igår hade hon återigen fått sitta upp lite på sängkanten och sköterskorna tyckte hon var mycket stabilare och starkare än vad de väntat sig! Men som sagt denna träning tär på hennes ork vilket visar sig på eftermiddag och kväll. Men hon får gärna vara trött och vila när vi är där, bara hon kommer tillbaka. Jag tycker att hon är fantastisk som gör sådana framsteg varje dag. Talet har det dock inte hänt något med ännu, men vi ger inte upp, det sista som överger en är hoppet! Och vi hoppas!

Idag tänkte jag skriva ut ett stort foto på våra två pojkar som hon kan ha hos sig och titta på. Om jag känner henne rätt så saknar hon de små yrväderna. Jag ser fram emot den dagen då Anton kan få komma med in och hälsa på henne. Jag tror även att det kan hjälpa henne i tillfrisknandet på något sätt, ger henne ännu lite mer gnista. Men en bild ska hon få på dem iaf! Något fint ska hon ju ha att titta på:)

Tack för alla peppande och lyckönskande kommentarer! Det värmer!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åh ja hon kommer bli glad över att få ett foto på dem. Det kommer nog värma ordentligt. Vi håller tummarna för henne här i Lövestad.

2009-03-27 @ 14:05:35
Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/



Peter PC Carlsson

2009-04-01 @ 19:40:03
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0