Sjuk...

Åter dax för en halsfluss och medföljande penicilinkur för min del... Hade ont i halsen igår och idag var jag vitprickig oxå. Så det blev ett besök på Novakliniken, och jodå, halsfluss. Avslutade förra kuren för en vecka sedan bara...

Då jag var i Tomelilla idag och hämtade ut min medicin så passade jag på att göra ett besök på Sjögrens för lite presenter till två födelsegrisar vi har nu i juletid. Och där hittade jag något som jag önskar mig i födelsedagspresent eller julklapp. EvaSolos dressingshaker! Och vid ett besök på deras hemsida hittade jag en annan grej i deras sortiment som jag önskar mig, nämligen deras Baginboxkaraff! Jag gillar EvaSolos produkter jättemycket. Snygg design och mycket vettiga. Har sedan tidigare deras kylkaraff med isolerande kläder till. Används så gott som dagligen! Deras tekokare hade oxå varit trevlig att ha...

Lillan växer och frodas. Just nu ligger hon på golvet och jollrar tillsammans med Alvin. Hon kommer närmre och närmre rullning från rygg till mage. Och på söndag är det dax för dop för det lilla sviskonpulvret.

Nu får jag ge lillstintan lite mat, sedan tänkte jag att jag och grabbarna skulle göra lite julgodis. Trevligt värre!

Bjuder på lite bilder från helgen...


Pepparkaksbaket i fullgång hemma hos härliga familjen Persson!


En storebror som tar ALLA chanser att få mysa med lillasyster. UNDERBART!


Världens sötaste tomte i full gång att sjunga när dagis hade sitt lussefirande i måndagsmorse.


Och tillslut en purfärsk bild på lillasyster i huset. Hjälp vad tiden går fort och vad de förändras! Ni kan ju själv jämnföra med bilden från webbisarna för 2 månader sedan...

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anki

Underbara bilder!



Nu har jag läst ikapp mig tog ett bra tag men ett stort nöje att läsa din härliga blogg!



Söta fina barn ni har!



Lycka till med dopet!



Kram Anki

2009-12-17 @ 21:15:22
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0