Bröllopsbilder!

Kom på att jag inte visat några bröllopsbilder från fotografen!

Börjar med min absoluta favorit!!



Mest troligen är det denna bild som kommer pryda våran vägg. Ska bara bestämma mig hur... Canvas är snyggt, men en så klassisk bild hade nog passat med en pampig guldram oxå... Eller vad tror ni? Bilden ger mig en känsla av 1900-talets första hälft och den känslan vill jag inte förstöra med fel ram och upphängning.

Skivan jag fick innehöll altså 867 bilder och det är ju en del att titta igenom... Men jag fortsätter med lite andra godingar. Bilderna är alltså tagna av Pia Kessel från Kesseldesign.
















Det var de redigerade fotona... Sen finns det ju en heeeel drös med andra oredigerade foton som är kanonbra! Jag väljer ut några stycken och visar...



Jag och mina töser!



Nicke och grabbarna!



Vi i det gröna...

Ja, jag skulle kunna hålla på i en evighet!

Vi höll till uppe i Forse Mölla. En underbart vacker natur med gamla stentrappor, vattenfall och en härlig växtlighet.

Så nu har ni fåt en glimt av vår underbara dag och förevigandet utav denna.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka underbart fina bilder :)

2009-09-23 @ 15:22:50
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Carina

Underbara bilder

2009-09-24 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0