Snart helg...

Ja, då var det fredag igen! Skönt! Visserligen ska jag jobba på lördag, men det är bara 4 timmar, så det överlever man.

Jag har fått en hel del ork tillbaka och känner mig mycket piggare. Om det är graviditetsillamåendet som gett sig eller om det är för att förkylningen är nästan borta vet jag inte, men i vilket fall som helst så blir jag lite orolig om det nu skulle vara illamåendet som gav med sig... Sist det gav med sig så tvärt innebar det nämligen missfall. Detta fick jag inte reda på förrän tre veckor senare, men tidsmässigt med hur länge barnet varit dött och när jag började må bra så var det samtidigt... Jag har inte tid för UL förrän den 20:e april och kände att jag inte var så sugen på att gå och vara orolig så länge, så därför ringde jag idag till MVC och fick en snabb tid på måndag bara för att få höra hjärtljuden och känna mig lugnare.

Men nu är det först helg och det ska bli härligt!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Gud så bra att du fick komma in! Det är verkligen guld värt att få känna det där lugnet!:.))



Tack för din kommentar också och för att du delade med dig!:.))

2009-04-04 @ 02:51:18
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jane

Men ÅH grattis, vad häftigt att ni ska bli 5! :-) KRAM

2009-04-08 @ 09:40:24
URL: http://janesprivata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0