Viktresan...

Jag glömde ju berätta hur det går med min viktresa. Förra veckan blev det ingen vägning pga Me&I-party på onsdagskvällen då de har vägning i Simrishamn och på torsdagen var det ju boxning på schemat. Det är ju egentligen torsdagar som jag vägt mig tidigare i Sjöbo, men nu krockar det med träningen tyvärr. Så framöver kommer jag att väga mig i Simrishamn på onsdagarna. Och igår var det ju då dax. Jag hade ju inte helt för stora förhoppningar efter helgens bravader då jag inte tänkte VV alls. Inte för att jag frossade en massa godis eller så, men med en hotellfrukost så har man nästan förbrukat sina points redan där... Ovanpå det har jag då den där trevliga lilla veckan som vi tjejer får en gång i månaden, och då har jag en förmåga att samla på mig en massa. Men jag fick ju ställa mig på vågen trots detta och var beredd på en viktuppgång, jag visste ju vad det berodde på... Men vågen visade 0,5 kg neråt! Jag var supernöjd! Så efter tre veckor med VV har jag gått ner 1,6 kg! Och snart ska jag stassa om och bege mig mot Tomelilla och ett boxpass! Härligt!

C ya!

Kommentarer
Postat av: Ulrika / TweetyUllis

Kul att det funkar bra med vikten och träningen! Det går framåt (eller neråt) här också och det är välbehövligt...

2008-09-24 @ 11:10:38
URL: http://tweetyullis.blogg.se/
Postat av: Anki

Dags att uppdatera bloggen tror jag visst :)



Kram Anki

2008-10-06 @ 17:42:25
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0