Bilder!

Hade kära Anki på msn häromdagen. Hon hade tagit en massa foton på mig och mina kära på en kräftskiva vi var på i somras. Nu skickade hon över dem och vad glad jag blev!! Härliga bilder på mig och vår minsting. Fatta att jag är med på bild! Och bra blev det! TACK Anki! DEt är tur att vi scrappare har varandra till hands. Min gubbe tar aldrig ett foto, det är bara jag som håller i kameran, och då är det ju svårt att vara med på bild!


Först en bild på mig som jag är jätteglad för! Fick den även i färg, men denna variant som Anki fixat och klippt till är nog min favorit.


Denna är jag också kär i! Visserligen är min ursprungliga uppnäsa ännu mer uppåt... Men det gör inget, det är ju en bagatell! Fick även denna i redigerat och oredigerat exemplar, men jag gillar denna svartvita. Känns lite mer drömmande och magisk.

Håll te goe mina vänner! Det är ju lite glest med bilderna här annars...:) De där senaste LO´sen är fortfarande inte heller fixade än... Men det kommer, var så säkra!

C ya!


Kommentarer
Postat av: Anki

Åh vad kul att du gjort ett eget inlägg med bilderna och kul att du blev så GLAD för dem.



Gillar dem massor själv och svartvitt bara älskar jag.....



Kram Anki

2008-11-01 @ 14:10:31
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0