Önskelista...

Såhär inför jul och kommande födelsedag kan det vara passande med en önskelista...:) Och jag vet PRECIS vad jag önskar mig! Jag önskar mig pengar. Pengar som ska gå till deltagaravgift till detta! Eftersom det inte verkar bli fler träffar i H-brg i samband med vår- och höstmässor så tänkte jag se om jag inte kan komma iväg på detta istället. Kostar en del, men enl. de som var med i våras var det en stor upplevelse att vara med. Mycket ny kunskap som man hade med sig hem i bagaget. Och då kan det ju passa bra och önska sig detta i present/julklapp. Jag vågar inte riskera och bli utan en träff till... Man har ju SÅÅÅ skoj! Och vad mycket inspiration sen!

Så då vet ni nu vad jag önskar mig! förresten idag är det bara en månad till Lucia! Denna vackra tradition!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0