Lite nytt på scrapfronten...

Fast det vet jag förstås inte... om det är så värst nytt alltså. Upptäckte att det är vääääldigt längesedan som jag laddade upp något i mitt galleri på Scrappiz. Så jag lägger upp dem här oxå.

image6
En LO om Alvins ankomst till världen. Jag bara ääälskar dessa foton! Sååå många och starka känslor som fyller mig! Vilken lycka det är att bli mor!

image7
Underverket igen...

image8
...och igen...:)

image9
Här är det Anton som njuter av husvagnslivet sommaren 2006.

image10
En bild som jag oxå är mycket förtjust i! Anton och far, mina pågar!

image11
Det är jobbigt att jobba...

image12
Anton bara någon dag gammal. Gjord till en utmaning på scrappizträffen i våras.

image13
Anton på väg hemifrån... Denna gången var det en utmaning på träffen i Bräkne-Hoby.

image14
Anton och far i djupa samtal...

image15
En LO till Anton om när han blev storebror. Älskar detta fotot!

Sådär ja! Det var en ordentlig omgång... Ska försöka ta det lite oftare nu framöver.

C ya!

Kommentarer
Postat av: Anki

Åh så LJUVLIGA LO`s Anneli!

Har visst missat några insåg jag men så ljuvliga de ser ut väntar med spänning på att se dem irl!

Trevlig helg!

2007-10-20 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0