YES!!!

Så är jag då äntligen ägare till en sådan här:

image18

En Nikon D40X!
Så nu återstår väl en hel del tid till att lära känna denna nya leksak... Men OJ vad roligt det ska bli! Och vilken skillnad det är på bilderna jämfört med våran vanliga kompakta digitalkamera!

I övrigt pågår förberedelse inför helgens stundande kalas för Anton som blir 3 (!!!) år på måndag. Det blir en hektisk helg detta! Kalas på fredag med släkten, scrapträff  i Vanstad på lördag, barnkalas på söndag och på måndag fyller gossen, så då får vi hitta på något med honom och eventuellt kommer gäster även denna kvällen.

På tal om scrapträff! GUD vad roligt det ska bli!! En hel drös (24 st) pysseltokiga töser ska träffas på Vanstad folkskola! Sveriges mysigaste skola, där jag började 1:a klass -86. Ska bli såå skoj att komma dit igen. En skola som, när jag gick där, hade 2-3 klasser per läsår. Erkänn, det finns inte så många sådana skolor kvar. Idag har man ju då arbetslag och inte klasser på det viset som när jag började skolan. Det roliga är att även min bästaste kompis Therese ska dit, och det var på denna skola som hon började i vår klass i 2:an. Sedan dess har vi varit sammansvetsade. Kan inte hjälpa att jag blir lite sentimental när man tänker tillbaka på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0