Så var helgen förbi...

Lördagen gick i lugnets tecken. Bara slappade hela dagen, för att på kvällen åka och fira underbara Therese som fyllde i söndags. En mysig kväll med god mat och dryck, som vanligt!

I söndags kl. 8:00 styrdes så kosan mot Helsingborg och mässan! Inte så mycket folk så man kom lätt till och titta i montrarna. På något sätt så kändes inte mässan "WOW" denna gången... Vet inte riktigt vaför, men det var inte som det brukade tyckte jag. Trots detta handlade man ju så klart:) Ett album och lite, och då menar jag lite, papper. image4
Albumet var från ChatterBox. Är sååå förtjust i deras album. Antons första album är oxå från ChatterBox, det med moccaimitation, så jag tyckte det passade bra med ett liknande till Alvin. Inte ett enda cardstock, men 6-7 mönstrade... Sen blev det lite småplock oxå, bla senaste numret av Scrapbooking mm. Och ÄNTLIGEN hittade jag 40 mm förlägningsskruvar till Antons album. Det har jag knappt vågat ta fram och visa för folk, för när man bläddrade i det så släppte skruvarna... Men nu är det fixat och tom plats för fler LO´s. Så det blev inte lika mycket shopping som det brukar bli, men både jag och börsen var nöjda efteråt:)

Nu är veckan igång igen. Och i eftermiddag är det dax för babymassage. En mysig liten stund nere på BVC med andra nyblivna mammor och lite fika. Ska bli spännande att se hur mycket Alvin har vuxit nu på två veckor. Han har haft en viktökning på ca 200-250 g i veckan tidigare... En matglad liten grabb! Möjligtvis har han inte gått upp lika mycket denna gången. Jag tycker det verkar som att han har beställt lite mer mat den senaste tiden.

Vad gäller förkylningen, så har jag fått tillbaka rösten nästan helt! Sååå skönt! Men näsan är det ju si och så med... Nu har även gubben blivit rejält förkyld och Anton är på god väg. Hoppas bara att Alvin inte behöver råka ut för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0