Bröllopsfrågor!

Många ställer frågan "Vad önskar ni er?" då de ringt och anmält sig. Och när man bott som vi gjort i 8-9 år så har man det mesta... Men igår kom vi på en sak som vi önskar oss! Vi önskar oss varsett nytt ordentligt duntäcke och vars två dunkuddar! Detta kom jag på då jag renbäddade i sängen. Frågade Nicke och han kunde bara instämma. Vi behöver hålla värmen nu på andra sätt...;) Annars har vi ju istort det mesta... Glasserviser, matserviser, hushållsmaskiner mm har vi redan skåpen fulla utav. Skulle man inte komma på något annat så är det hjärtligt välkommet med ett presentkort på Ystads resebyrå. Där har vi redan lite pengar innestående i hopp om en trevlig resa i framtiden. Eftersom vi aldrig haft en solsemester ihopa så vill vi gärna åka utan barnen första gången, så denna utlandsresa kommer troligen att dröja till nästa höst/vinter då den lill* tittat ut och vuxit upp lite mer. Men tills dess kommer vi önska oss presentkort därifrån.

En tabbe vi gjort då vi skickade ut våra inbjudningar var ju att vi totalt missade att skriva ut vem som skulle vara toastmaster! Och OM det skulle vara någon som skulle vilja hålla tal, så kan det ju vara bra att veta vem man ska anmäla detta till... Det är alltså min bror Daniel som kommer agera toastmaster under dagen och kvällen. Och det är alltså honom ni kan vända er till. Vet inte om han tycker om att jag skriver ut hans nummer här, det vill jag först fråga honom, men annars tror jag att de flesta på något sätt vet hur ni kan få tag på honom. Men jag ska höra med honom om kontaktmöjligheterna och återkommer med det.



En bild på de alldeles nyfriade två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0