Isskrapning!!!

Imorse när jag kom ut till bilen var det minsann en tjock ishinna över hela bilen... Det blev till att utföra säsongens första isskrapning av vindrutan innan vi kunde bege oss till dagis och arbete! Termometern visade 0 grader! Även gräset var det frost i naturligtvis när jag gick över gräsmattan för att plocka dagens äpplen med mig till jobbet. Vi fick till och med (mot Antons vilja) plocka fram vinterjackorna till barnen! Men då vi satt i bilen tyckte han det var skönt! Mor, det är kallt här, var vad han sa i bilen när vi körde... Så han var glad för att vi tog vinterjackan. Det börjar gå mot kallare tider mina vänner...

Och nu har vi klarblå himmel och fint väder här! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0