YES!!

Efter två jobbiga viktveckor med kalas, förkylning och andra grejer så beslutade jag mig igårkväll för att det var dax att åka in till VV igen. Förra gången (för två veckor sedan) hade det gått jättebra, -0,8 kg, men nu väntade jag mig inget vidare resultat. Men döm om min förvåning när vågen visade -1,2 kg! YES! Det kändes såååå bra! Så nu har jag laddat med ny energi och ny gnista! Tack vare denna nedgång så uppnådde jag mitt första lilla delmål, nämligen en stjärna! Och för er som inte vet så dessa stjärnor får man när man gått ner 3 kg. Jag har satt det som små nätta mål i min viktresa. De känns inte helt omöjliga att uppnå, och när man når ett litet delmål känns det bara sååå bra! Så nu är det totalt -3,6 kg! Visst är jag bra!

Jag var även och tränade i tisdags för första gången på två veckor. Eftersom jag varit förkyld har jag inte varit iväg och tränat, så det var riktigt skönt ska ni veta! Det känns i musklerna och i kroppen. Ikväll är det dax för boxning igen. Det är en av de roligaste träningsformer jag vet. Snacka om att man är slut efter ett pass. Tyvärr så meddelade tränaren i tisdags (vi har samma tränare/ledare på step som box) att hon hade bestämt sig för att göra ett uppehåll under vårterminen och sökte nu vikarierande ledare. Hoppas verkligen att hon hittar någon ny och att hon är lika duktig. Denna träning passar mig perfekt, jag trivs verkligen med den.

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0