En fråga...

Jag skulle gärna vilja ha en espressomaskin så man kan göra egna smarriga goda latte och andra kaffedrycker. Jag har kollat runt lite på olika espressomaskiner. Jag vill ju gärna förena kvalitet och design. Det är ju en maskin som kommer stå framme så det är ju klart att den ska vara snygg, eller hur! Sen är frågan om det är så stor skillnad på de olika prisklasserna så att man märker det i smak och kvalitet på det färdiga resultatet... Jag har iaf hittat en sida med mååånga härliga maskiner. Och där hittade jag oxå den design som jag sett i mitt huvud. Kolla gärna in denna butik.

Dessa är jag mest intresserad av:





även denna ville jag eg ha i ljusblått på bild, men fick inte till det....


Nu är min fråga är det någon som har någon erfarenhet av någon av dessa två. Deras egenskaper går att läsa om på butikens hemsida som jag länkade till längre upp. Vilken skulle ni rekommendera?

Fortsätter mina espressomaskinspaningar...

Kommentarer
Postat av: Anki

Du har fått en nominering i min blogg välkommen in och hämta den :)

www.ljuvligtvitt.blogspot.com



Kram Anki

2008-11-23 @ 15:51:50
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0