Sådär ja...

Då var man invägd hos viktväktarna igen. Till min överraskning så visade faktiskt inte vågen högre siffra än sist jag vägde mig, vilket var i januari i år. Så det kändes faktiskt bra. Nu har jag även fått lite info om schema och kostnader på ett nytt ställe som vi tänkt träna på. Eftersom vårt tidigare träningsställe höjt avgiften för skivstång- och stepjympa från 450:- för båda en termin till 550:- per aktivitet och termin så har vi letat upp ett nytt som, om jag får säga det verkar väldigt lovande. Lite andra roliga aktiviteter oxå såsom box. Får se vad de övriga i mitt träningssällskap tycker om det.

Inskolningen med Alvin går framåt. Idag lämnade jag honom där vid strax över nio. Han vinkade glatt där han satt i frökens famn. Han har varit med under middagen för första gången och allt gick jättebra! Det var en strålande Alvin som jag möttes av. Han hade inte sagt ett knyst. Så skönt! Men någon gång kommer det ett bakslag, så är det bara... Trött var han när vi kom hem och lade sig i sängen utan någon som helst protest när jag lade honom. Nu har han sovit i 1,5 timme snart och jag tror att han kan sova ett tag till. Det tar på krafterna att börja på dagis minsann.

Imorgon är det kräftskiva hos underbara Maria och Roger, mmm vad gott det ska bli! Och ikväll skulle Nicke tillbringa ute i naturen och se om han kunde hitta en bock att ställa in siktet på. En rådjurssadel hade ju iofs inte varit fel... Själv ska jag nog mysa med en bra film.

Biljetter till mässan i Göteborg är inköpta, eller jag väntar på personlig bekräftelse änsåläng vill säga, så det ska bara vara att traska in när vi kommer dit. Och det är nog tur, för i våras när vi var där var kön lååååååång till inträdet. Men det slipper vi nu!!:D

Nu ska jag ta upp kräftorna vi kokte förra veckan. De är i frysen och måste ju tina tills imorgonkväll.

Höres!

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Har DU någon udda plan för helgen? Ha det guld. Ciao!

2008-08-22 @ 13:37:25
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: jenny

good luck

2008-08-22 @ 13:41:06
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0