Även jag...

Nu har jag gjort det som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra! JAG HAR SKAFFAT BLOGG!
Nu i efterhand kan man ju ångra sig att man inte gjort det tidigare... Så nu får vi väl se vad jag kan bjuda på framöver. Tänkte väl mest använda den till mitt vardagsliv och min scrapping, så klart! Har följt en hel del folk i deras bloggar och tänkte: det kan ju finnas någon som KANSKE kan vara lite intresserad av vad jag är för en typ och som är lika nyfikna som jag är.

Nu gäller det bara att sköta uppdateringen oxå...

Kommentarer
Postat av: SannaF

Välkommen in i bloggvärlden! : ))
Det är jätte kul!

2007-09-25 @ 19:35:17
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Anki

Ja välkommen o inte en dag för tidigt!

2007-09-25 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0